lørdag 18. februar 2006

Hvorfor gjøre ting i dag som man kan utsette til i morgen?

I dag har vi et nydelig vær ute - sola skinner, men det er skikkelig grisekaldt! Brrrr... Ungene og kailln har jeg kasta ut - kunne tenkt meg ut jeg også, men jeg skal på jobb i ettermiddag og da må jeg være inne og leke litt husmor før jeg drar . Selvfølgelig straffer det seg å utsette ting fra i går til i dag.. . Skulle egentlig sådd litt, men nå er jeg gått fri for såbeger - dvs. jeg har mere, men punget meg ikke til å gjøre de reine etter fjorårets sesong... Det straffer seg å utsette ting fra i fjor til i år... . Så da får vel mandagens syssel bli å vaske potter .

For en 14 dagers tid siden plantet jeg cliviafrø fra variegert morplante (12 stk). Disse fikk jeg sendt fra Kina, og tror du ikke at nesten alle har begynt å spire!! . Dette blir veldig spennende!

Nei, nå må jeg gå å virke litt - FORTSATT GOD HELG!

0 Comments: