fredag 17. februar 2006

Hjelp - husmor-genet har mutert!

Ja, her sitter jeg da - halve dagen er gått og jeg har ikke fått mannet meg opp enda til å komme meg i gang med en liten helgereingjøring.... Jeg vet jo at det burde gjøres, men det husmor-genet er visst mutert til et hagegal-gen... Jeg må ta meg kraftig i nakkeskinnet...

Sigurd har jeg akkurat "kasta" ut da det er nydelig vær ute, men hadde det vært opp til ham så hadde han enda sittet og sett på cartoon, disney, jetix osv (skulle aldri anskaffet oss den jæk... parabolen ). Oscar er i barnehagen i dag, så jeg har egentlig arbeidsro nå, men jeg har egentlig mest lyst til å så litt.. . Nei, må vel hive meg rundt, men først - dette har jeg sådd siden siste oppdatering:

Adonis brevistyla
Anemone narcissiflora
Aquilegia vulgaris 'Woodside Variegated Mix'
Astilbe chinensis v. taquetii
Clematis 'Snow Queen'
Clematis integrifolia
Colchicum autumnale
Cortusa matthioli 'Alba'
Fritillaria meleagris
Gentiana lutea
Geranium sangiuneum 'Vision Light Pink'
Geum hybridum hort. 'Feuerball' gul
Heuchera 'New Hybrids'
Lewisia nevadensis
Lilium martagon
Lilium martagon 'Alba'
Lilium monadelphum - steigenlilje
Primula auricula mix
Primula denticulata mix
Primula denticulata rød
Primula 'Discovering Stripes Mixed'
Pulsatilla turezaninovii
Tricyrtis hirta

RIKTIG GOD HELG!!

0 Comments: