tirsdag 9. januar 2007

Julefinito

I dag må jula innfinne seg med at den blir pakket bort. Jeg hadde tenkt å få det gjort i helga, men det ble ikke tid og rom til det. Avleggerne blir vel neppe glad for det når de kommer hjem, men det får stå sin prøve. Kanskje jeg skal la juletreet stå slik at de kan få være med å høste det Jeg gikk av vakt i morges - heldigvis en natt uten utrykninger, så jeg har fått en god natts søvn. Kanskje man får utført endel i dag da . Jeg har jo litt hagerelatert også jeg skulle ha gjort. Jeg skulle egentlig fått priklet Helleborusene som står på planterommet før de vansmekter totalt - jeg må bare få kjøpt jord først. Jeg tenkte jo som så i fjor at jeg hadde kjøpt så mange jordsekker at det burde holde til så- og priklesesongen - ja, veeeldig.... . Må antagelig ta meg en tur til byen i nærmeste fremtid, ja. Må kanskje ta meg et raid i drivhuset for å se om det kan ligge noe jord der, hvis ikke får jeg kanskje kjøpe meg en liten pakke jord på nærbutikken. Tror egentlig jeg begynner å bli mer enn klar for såsesong kjenner jeg . Det blir muligens sådd et par sorter stauder som kan få stå på kjøkkenbenken og spire - hvis de vil det da. Jeg kjenner våren nærmer seg Ha en strålende dag!!!

0 Comments: