lørdag 25. mars 2006

Brødbakst og konstruktiv jobbing (hæ!? Moi??)

Ja, så var jeg ferdig med brødbaksten for noen dager - de som jeg bor sammen med eter meg jo nesten ut av huset.... . Neida, jeg berger vel parten min og vel så det . Nå skal jeg gå og potte om pellizene og så de siste frøene fra Impecta - får se om peonene skal få ligge i kjøleskapet en stund til - det ser ikke ut for at de har det vondt der de ligger. Hmmm, lenge siden jeg har vært så konstruktiv i mitt arbeide.... Mann og barn har tatt seg en snøscootertur - ungene har fått seg barnescooter - stor stas Da er det bare å skride til verket Men først MÅ jeg få vise en heftig smiley som jeg fant - og som av og til kan illustrere mitt humør (nei, jeg har IKKE PMS ) Jeg har forøvrig skrevet 2 notater i dag - hvis du har gått glipp av noe

0 Comments: