torsdag 16. mars 2006

Tenner, lys og frø... :-)

I dag har jeg vært en tur iTromsø hos tannlegen for den årlige sjekken. Heldigvis var det ikke så mye som må 'rettes' opp - min siste amalgamfylling har nå tidens tann fortært; den var sprukket, og visdomstanna ved siden bør trekkes + at hun må rette på tanna som hun sist gjorde noe med - en stor bit av plastfyllinga var falt av. Ja, ja, da blir jeg vel gående her å glede meg til den 26.april, da.... . Det er ikke selve tannlegebesøket som skremmer meg, men jeg kan ikke si at jeg gleder meg til trekking av tenner... - jeg er litt redd for komplikasjoner etterpå. Men det går vel bra det også. Var også å handlet litt nytt stæsj til badet - Gudbevares hvor dyrt alt sånt er... Men fint blir det nå . Var også en tur innom Løitens Lys... - klarte å begrense meg denne gang til en blomstervase og 2 lysmansjetter til kubbelys...men det holder hardt hver gang. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg går dit - det er jo regelrett selvpining Selvfølgelig måtte jeg innom ethvert frøstativ som jeg skuet - og selvfølgelig måtte noen få være med meg hjem... Nå må jeg begynne og purre på mannen om at han må få opp drivhuset til meg - jeg må jo snart begynne og så sommerblomster. Han synes nå til tider at jeg tar 'litt' av, og truer med at han skal bygge redskapsbod eller badstu på plata han støpte i høst... Hva skal jeg gjøre med ham? Noen som vet om det er kommet noen oppdatering på programmet mann? Oppdatering hadde vært bra - tror programmet kjører litt dårlig for tiden... Forøvrig så kan jeg jo være litt enig med ham at jeg av og til er litt lavtflygende...(ikke høytflyvende, altså... ) - men vær så snill - IKKE fortell ham at jeg er enig

1 Comment:

Herdis said...

Det var eit interessant tilbakeblikk - er jo to år sia dette skjedde! (he he, spøker det i bloggen din?)