torsdag 30. mars 2006

Karosseripleie

I ettermiddag kjørte jeg inn til byen for en seanse hos Essence SPA. Det ble ca 1 1/2 time med Tyrkisk SPA - deilig. Karosseriet ble behørig skrubbet av en lekker svenske før det hele ble satt i gang (forøvrig tror jeg at svensken tilhører gruppen Kvarme vil reorientere - og Potentilla prøver å reorientere en Heuchera til å bli halofil ) Værsågod - inn i dusjen for å vaske seg etter sandblåsinga - deretter badstu og massasjekar til rådighet, avslappende musikk, kaldt vann og masse frukt i 20 minutter.... Rommet jeg var i duftet av eteriske oljer... Ble så innkalt til en ny behandling - massasje i godt og vel 50 minutter. Svensken var noe fortvilet over min særdeles stramme nakke og rygg - og jeg som trodde at det er flott med en stram holdning. Nei, jeg var klar over problemet før jeg kom - så under trykking på særdeles utsatte steder, var det såvidt at jeg klarte å unngå og slå ut med armer og bein og sende svensken behørig tvers over rommet. Det hører da også med til historien at jeg da følte meg som Obelix mot Asterix... - og det er ikke det at jeg som er SÅ himla svær heller... Poleringa av karosseriet kostet 1150,- - men med gavekort fra bursdagen i fjor på 900,-, så slapp jeg jo billig unna det. Og understellsbehandlinga tror jeg at jeg tar hjemme ;) Jeg tror jeg allerede nå må begynne å planlegge neste tur... Hadde jo også hørt rykter om at Europris hadde litt snacks i sitt sortiment... Jadda, det kan du jo tro - georginer, liljer og gladioler i mix hadde jeg IKKE lyst på, så da fikk det være med det. Men det havnet jo litt frø i handlevogna... - men det ble sorter som jeg skal strø direkte ute, så slipper jeg å tenke mer på det da...

0 Comments: