tirsdag 4. april 2006

Au, au, au...!

Ja, hva kan man si annet enn au, au, au.... etter behandinga som jeg ble utsatt for i forrige uke - her må jeg vise til forrige innlegg. Det viste seg nemlig at den knakende kjekke svensken som knadde så det knaket - faktisk hadde vært og forstyrret mine stivnede muskler. Jo, jeg hadde det jo jækla vondt i kroppen her for en stund siden - men det gikk jo over etter en stund (les: stivnet i en stilling som man kunne leve med...) - og nå så ble jo denne 'fantastiske' balansen forstyrret.... - og det har revet og verket i min kropp i tide og utide . Nå må jeg visst begynne med behandlinger eller kanskje dra tilbake x antall ganger for en eksepsjonell ryggmassaje - eller kanskje 10... Mulig det var det som var hensikten... Det blir iallefall ikke noe bedre av jobben som man har - hjelpepleier... + at man styrer og ordner til bursdager - april er en vanvittig bursdagsmåned hos oss... Haginga går sakte fremover - står hver dag og ser på de staudesortene som har spirt, og noen trenger vel sånn behøveligvis prikling... Så jeg skal nå tenke på det ei stund til - vi får se hvor det går. Jeg må bare tenke ut en lur plass der jeg kan ha de - og om jeg har ekstralys til dem - nå må den svartens gubben snart skjønne at jeg har bruk for drivhuset - jeg kan jo prøve på litt - 'Bygg, reis deg' - men tror egentlig ikke at det vil hjelpe noe særlig . Hele bestillinga fra Impecta har blitt stående inne, og der har det faktisk begynt å spire - 2 sorter trær har spirt i dag med 110% spiring på den ene . Hippophae rhamnoides og Caragana arborescens

0 Comments: