lørdag 25. mars 2006

Drømmer...

Jeg satt i halve natt og litt nå på formiddagen og surfet meg gjennom postordrelistene til Nautesund og Stewo. De har faktisk ganske mye spennende synes jeg - men det får foreløbig bli med drømmene mine - nå synes jeg at jeg skal konsentrere meg om det jeg faktisk skal ha i jorda dette året . I natt var jeg også en tur innom Beaver Creek Greenhouses og shoppet meg litt Nomocharisfrø. Den planten har stått på ønskelista lenge, og det ble 4 sorter på meg (de 4 de hadde ). Nomocharis kalles også for sommerfugllilje - fantastisk vakkert navn... Den kan f.eks. se slik ut. Jeg fant også en nusselig liten Dicentra - D.peregrina - nærsyntplante Jeg har enda ikke fått satt i jord peonene og potta om mine 3 pelliser - kanskje det blir gjort i dag (nå er jo plantejorda tint også, så hva venter jeg egentlig på? ) Snøen har lavet ned her, men heldigvis er det mildt - og akkurat nå er det opphold Ellers har uka gått med til jobb og det vanlige man nå bruker dagene til. Dere får ha en fortsatt god helg

0 Comments: