onsdag 29. mars 2006

Kanadisk værvarsel...

I går fikk jeg mail fra Beaver Creek Greenhouse i Canada om at Nomocharisfrøene mine er underveis - de hadde alle untatt N.aperta - som selvfølgelig var en av de som jeg ønsket meg aller mest...men får sikkert tak i den ved en senere anledning Da får jeg jo også den lille pusete Dicentraen også....Mmmmm....Æ glær mæ! Til de som venter og venter på våren, så kan jeg melde om at det ikke er noe bedre i Canada... Roger Barlow i Beaver Creek Grenhouse kan melde om dette: 'ps. still snow-showery here, I hope you have better spring weather!' Ellers så går nå dagene til såing og sånt...det kom vel kanskje ikke som noen bombe akkurat... Jeg må oppdatere sålista mi sånn smått om senn Jeg har forresten vært på fjellet i 3 dager nå - deilig med litt fri innimellom. Skal på jobb til helga og tjene litt penger som jeg deretter kan få svidd av... Og DET skjer MEGET fort her inne....

0 Comments: