lørdag 24. juni 2006

Enda mer i drivhuset - clematis fra ROM :-)

Ja, i dag kom altså clematisene fra ROM Det begynner å fylles opp i drivhuset - nå må jeg få fingeren ut å få plantet noe ut. Det var jo bare det der med nok bed. Holder jo på med et på plena, men det går i sirup... Tenker at jeg må ha noe som clematisene kan klatre på, og jeg tenker på om det kan bli en bestilling av stativ fra Grønt Fokus. Tenke, tenke... Noen skal få klatre i busker, men jeg har ikke nok busker/trær, så da må jeg jo finne på noe annet. Dessverre var de fri for 'Purpurea Plena Elegans', så jeg bestilte en Hagley Hybrid i stedet. Jeg stusset litt på antallet som jeg hadde fått - 9 stk, og jeg vil da mene at jeg har bestilt 8? Jeg må sjekke det nærmere når jeg kommer hjem - jeg er nå på jobb. Mulig det er jeg som ikke har hatt hodet helt med meg, men så lenge det gjelder clematis, så gjør det ingen ting Fikk disse: 'Albina Plena' 'Beauty of Worchester' 'Pixie' 'Rouge Cardinal' 'Will Goodwin' 'Natascha' 'Kakio' Hagley Hybrid Fortsatt god helg!!

0 Comments: